1,5 meter-samenleving

Uw veiligheid en die van onze medewerkers staat voorop. Op Landgoed de Horst houden we 1,5 meter afstand van elkaar. Met enkele maatregelen creëren we samen een veilige leer- en werkomgeving. Zowel in de openbare ruimtes als in de afzonderlijke leerruimtes.

Maatregelen voor een veilige omgeving

Check-in

  • Bij binnenkomst en vertrek vragen wij u vriendelijk om uw handen te desinfecteren bij de desinfectiezuil. U kunt over het landgoed verspreid op verschillende plaatsen uw handen reinigen met desinfectiegel. 
  • De kamersleutels voor de overnachting worden klaargelegd in de leerruimte.
  • Het continental ontbijt wordt klaargezet en kan binnen het vooraf besproken tijdvak worden opgehaald.
  • Wij vragen u om een mondkapje te dragen in de openbare ruimtes.

Restaurant

  • Onze koks werken volgens een streng hygiëneprotocol en dragen beschermende kleding, als handschoenen en schorten, tijdens het bereiden van uw maaltijd. 
  • Het restaurant is gesloten. Wij kunnen wel een take away-maaltijd verzorgen.

Leerruimtes

  • De leerruimtes worden klaargezet met een ruimte van 1,5 meter tussen de zitplaatsen. U heeft altijd zelf een meetlat tot uw beschikking in de leerruimte. 
  • De leerruimtes die u gebruikt zijn groot genoeg voor de gewenste opstelling met 1,5 meter afstand. Als een andere opstelling nodig is om de afstand te garanderen, nemen wij contact met u op om te overleggen. 
  • We hebben de ventilatiesystemen in de leerruimtes en de openbare ruimtes ingesteld op toevoer van verse lucht van buiten en afzuiging uit de ruimte. De luchttoevoer per m3 en de afzuiging zijn in balans.

Pauzes

  • Voor pauzes worden tijdvakken afgesproken met de trainer c.q. contactpersoon. Het is van groot belang dat iedere groep zich aan deze tijdvakken houdt. U wordt verzocht om zich niet onnodig in de publieke ruimten te begeven.

Lounges en openbare ruimtes

  • In de openbare ruimtes houden we 1,5 meter afstand van elkaar. U wordt hierop geattendeerd met stickers en belijning. 
  • Ons schoonmaakteam maakt ieder uur alle openbare ruimtes en toiletten schoon. Bij het schoonmaken nemen we ook de deurkrukken, trapleuningen, tafels en knoppen van de koffieautomaat mee.  

Medewerkers

  • Onze medewerkers werken volgens een streng protocol met betrekking tot ziekteklachten.
  • Medewerkers die in contact komen met producten voor gasten dragen handschoenen.
  • Onze medewerkers wassen regelmatig hun handen met desinfecterende zeep en zien toe op extra schoonmaak. Zij zijn bovendien geïnstrueerd over een gezonde levensstijl.

Zo zorgen we voor een veilige omgeving

Samen zorgen we voor een veilige omgeving

Met de bovenstaande maatregelen doen wij er alles aan om een schone, ruime leer- en werkomgeving te creëren. Wij maken het voor u mogelijk om 1,5 meter afstand te houden van anderen. Wij vragen echter van al onze gasten ook om zelf verantwoordelijkheid te nemen. Houd u alstublieft aan de door de RIVM voorgeschreven maatregelen: 

  • Regelmatig de handen wassen
  • Niezen en hoesten in de ellenboog 
  • Gebruik maken van papieren zakdoekjes 
  • Geen handen schudden
  • 1,5 meter afstand houden van anderen
  • Thuisblijven bij verkoudheidsklachten en/of koorts

Heeft u nog vragen?

Wij hebben alles in werking gesteld om u een comfortabel en veilig gevoel te geven, maar het zal een andere ervaring zijn dan u van ons gewend bent. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, laat het dan een van onze medewerkers weten. Veilig werken en leren doen we samen.